Arkadaşlar öncelikle hepinizin Yüce rabbim kalbine göre versin bebeklerinize sağlıkla kavuşun benim bir kimyasal gebeliğim var ilk denememizde daha sonra doktora gittik kendi gidicek kanama ile dedi ve dedigi gibi oldu daha sonra hemen nasıl oldugunu anlıyamadım hamile kaldım son adet tarihim 22 temmuz takvime göre 5 haftalık olduk gecen hafta doktorda idim 4 haftalıktı ozaman vajinal ultrasonla kesemizi ve bebeği gördü erken döllenme olmus dedi 5 haftalıkla uyumlu haftaya kalp atısı dedi pazartesi gidicem fakat suanda kasık agrılarım var ve sarı bir leke oluyor külodumda anlıyamadım böyle birşey yasayan var mı ? Bu arada kan sulandırıcı iğne kullanıyorum