ecoss45 Magnezyum takviyesi almaya kaçıncı haftada başladınız ve hangini kullanıyorsunuz gebişler ben şuan 23. Haftamdayım
Annenaz ecoss45 doktor ultrasonda kasılmaların var dedi ben hissetmiyordum ama magnezyum verdi. 17.haftada verdi
bahtnurr1 ecoss45 karpal tünelden dolayı 12haftalıkjen falan başladım , magnezyum diasporal diye bi toz daha sonra Velbon diye bi takviyeye geçtim
Nalan96 ecoss45 ben 32. Haftada filan başladım sanırım tam hatırlamıyorum ama kramp giriyor diye istemiştim Efermag adı ve gayet iyi geliyor memnunum