Semiha3443 Merhaba bayanlar aranıza yeni katıldım yaklaşık 2,5 aylığız Allahım Bi Avazda Hepimizi Kurtarır İnşallah Öncelikle 🤲🏻👶🏻 Neler denediysem Kabızlığa çözüm bulamadım siz de geçirip memnun kaldığınız var mı aranızda fikir alışverişi yapsak 👋🌸🤩
Leylayz Semiha3443 merhabalar bende de sürekli o sorun var 12. Haftamdayım ben kuru kayısı kompostosu yapıyorum iyi geliyor bana hem sağlıklı hem kabızlığa iyi geliyor deneyin bence
Semy Semiha3443 kendimi bildim bileli kronik kabızım. Birinin tavsiyesiyle sabahları yemekten 1 saat kadar önce aç karnına 1 diş sarımsağı hap gibi yutuyorum. Çok çok fayda etti 2 senedir kendime geldim. Kabızlıktan dolayı kilo veremiyordum 5 ayda 10 kilo verdim ilk yaptığımda düşünün. Bi denemenizi tabsiye ederim. 2-3 gün içinde etki görmüştüm ben
Samyeli008 Semiha3443 Ahh ahh neler çektim hamileliğimin başlarında. İki aylıkken 6 aylık gibi şişiyordu karnım aşırı bi kabızlık vardı. Sabahları aç karnına akşamdan bir su bardağına ıslattığınız gün kurusu ve mürdüm eriği kurusunu için ve yiyin. Üstüne limonlu sıcak su için. Hatta içebilirseniz zeytinyağı için o çok iyi geliyor. Bir de sebze ağırlıklı beslenin bol su için ve yürüyüş yapın. Yürüyünce rahatlıyor bağırsaklar. Zamanla düzeldi benim bağırsaklarım inşallah sizin de düzelir.
Semiha3443 Leylayz erik kayısı kendisi kompostosu bunları da yedim içtim zeytinyağı zeytin herşey ama yok yarın doktora danışacağım 😔
Leylayz Semiha3443 hade ya bencede doktora danışmalısın bu kadar şey etki etmemişse. Umarım geçer bu durum