13 gün önce oldum normal doğum istiyordum nasip olmadı sezeryandan çok korkuyordum. Asla korkulacak bişey değilmiş dokunmaları hissedeceksin dediler hissetmedim bile şuan kesi attılar bebeği çıkarıcaklar dediklerinde ben daha başlamadık zannettim. Bebek çıktıktan sonra sakinleştirici verebiliriz dediler istemedim gerek yok dedim. Ve ben panik atak hastasıyım hemşireyim daha önce defalarca sezeryana girdim gördüm doktor asiste ettim. Asla korkma. Tek korktuğum yer bebeği çukarırlarken biraz bastırdular göğsüme nefes alamıyorum zannettim. Oda 10 15 saniye bişeydi. Asla korkmayın. Belden uyuşturmadan korkuyordum. Ondanda korkmayın acısı damar yolu açma gibi asla fazlası değildi. Şimdiden herkese hayırlı doğumlar. Lunuda söylemek istiyorum baş ağrısı çok yapıyo dedi herkez bende hiç yapmadı. Kişiden kişiye değişir hiç kahve ve çikolata da içmedim yemedim