sehri_hzr Kızlar normal doğumda eriyor mu yoksa düşüyor mu anlamadım çok kaşınması düşmesinemi işaret?
Halenur-42 sehri_hzr benim de yeni 1 ay oldu dışlar düştü içler kaldı ama ilk günler çok zorladı yürüyemezsin sürekli yattım kaşıntı epey oldu sonra düştü rahatladım düştüğünü anlıyorsun zaten hareketler kısıtlanmıyor artık 😀
sehri_hzr Ysmmmnn 40ınız çıkınca normal oluyor mu herşey hiç geçmicek gibi hissediyorum nedense hiç ameliyat vs olmadım bu doğumda değişik hissediyorum
Ysmmmnn sehri_hzr benim çok fazla dikişim vardı iyileşme süreside baya uzun sürdü dopurmak değilde bu dikişler beni baya bir zorladı ama zamanla geçeceek stres yapmayn