Herkese merhabaaa ❤️
sonunda bende buraya hikayemi yazabiliyorum 🤰🏼
39-40. haftaya girdiğimde hala bebişimin gelmeye niyeti yoktu doktorum 40+6 ya kadar bekleyelim gelmezse 40+6 da yatışını sabah yapalım dedi o hafta içerisinde de gelmedi ve ben 40+6 da hastaneye yattım 39. Hafta da 2 cm açıklığım vardı 2 cm yi öğrendikten sonra hareketler yaptım yürüyüş yaptım yer sildim vs. 😀 doktorum yattığın gün fitil veririz en son açıklığın 2 Cm ydi dedi yattığım gün ebeler bi baktı 5 cm açıklık var sana fitil vermeye gerek yok açıklığın var suni sancı vereceğiz dediler 🙄 bu arada ilk çocuğum saat 8:10 da suni sancım takıldı ilk 1 saat regli sancısı gibi bir sancıydı bu ne ya çok kolay bu sancıyı çekerim vs dedim 1 saatten sonra bir sancı vurmaya başladı 5 dakka da bir sonra 3 dakka da bire düştü saat 10 da baktılar birdaha 7 cm dediler saat 11 gibi 8-9 cm dediler ve 11:32 de bebeğimi kucağıma aldım göğsüme koydular tüm acılar gitti şuan 28 günlük olduk Rabbim bekleyen tüm hamilelere yardım etsin bir avazda kucağınıza alın 🌹Sormak istediklerinizi sorabilirsiniz ❤️🔥