Mervedumankaya ben terslemedim ki 😂 niye için bu kadar fesat senin? Gayet senin sorduğun ciddiyette bir soru sordum. İçin rahatlayacaksa o zaman söyleyeyim. Ablamda 38. Haftasında aldırdı bebeği. Kendi istediğyle. Eğer gelişimi tamamlanmışsa daha içerde durmasının mahsuru var mı diye sordu. Gelişimi tamamdı. İçerde alacağı besini dışarda daha çok alabilir dedi doktor ve ikili istişare sonucu tan 38. Haftada yiğenim geldi. Üstelik anne sütü o kadar yaradı ki bebeği taşıyamıyorduk. Gayette sağlıklı bir bebekti. İçin rahat olsun. Eğer gelişimi tamamlanmışsa herşey iyiyse anne karnında daha fazla durmanın bir anlamı yok.