hanımlar merhaba, ben şu an 38+3 haftalığım ilk gebeliğim ve çevremdeki herkes karnımın aşağı indiğini söylüyor doktorda dün haftaya son kontrolünü yaparız dedi karın aşağı inerse ne zaman doğum olur acaba? ve şu an hiç bir belirti yok normal doğum düşünüyorum