Esranrkzlkya Mnlycck 18 de hissettim kayma hissiyle başladı 27+5 şu an horon tepiyor minnoş kızım bambaşka bir his tarifi yok karnımı izlemek en büyük hobim oldu 😂
Rabiahilall İlk 17. Haftada kayma gibi bir his ya da ufak karnımın duvarını eşeleme gibi hissettim acaba yanılıyor muyum dedim. Şuan 24+6 dayız ve baya hareketli bir bebişim var arada canımı sağlam yakıyor. Böyle hareketli bebe 17. Haftada kesin hareket etmiştir diyorum şimdi 🤭😍
Meryemce92 Mnlycck 16+3 haftalık olduk neredeyse 5 gündür hissediyorum pıt pıt vuruyor bazen sağda toplanıyor ☺️ İlk gebeliğimde 19/20 haftalarda hissetmiştim bunda daha erken hissettim 😇
2babies 12+3 olduk ikiz gebeliğim var bebekler solda, sağa yatınca içimde balon kayıyormuş gibi oluyor sırt üstü yattığımda geriliyor yüz üstü ise ağrı yapmaya başladı normal bir durum mu? Tek hissettiklerim şuan bunlar 😅
Mnlycck 2babies yüz üstü yatınca benim bebeğimde kasılıyor sırt üstünde de aynısı oluyor sol tarafa yatıyorum hep
Teacherandmom Mnlycck 17. Haftada hissetmeye başladım ama net hareketleri 20. Haftada olmuştu benim bildiğin disardan bakan biri gorebiliyordu hareketleri karnımda değişik şekiller oluyordu😄
honeysmom Mnlycck 21. Haftada hissetim, sürekli pıt pıt birşeyler hissediyordum karnımda, onun olduğunu anladım çünkü daha önce hiç öyle hissetmemiştim. Büyüdükçede hareketleri daha netleşmeye başladı 🥰
edasahbazsahin Hem ilk gebeliğim hem de kız çocuklarında hareketlenme daha geç olur derler benim de öyle oldu 20. Haftamda ufak kıpırtılar hissediyordum ama 22. Haftamdan itibaren sürekli hareket ediyor ve dışarıdan gözlemleniyor bile ❤️🐣
Kilicbebek Mnlycck Mnlycck 19+1 de oturur vaziyette karnıma elimi koyduğumda bildiğin hareketi bizzat hissettim ondan önceleri birşey konduramıyordum 🥰
Yagmur_849884 17+4 üm dün bi hapsirdim. Göbek deligimin azcık altında 10 saniye boyunca pıt pıt oldu 😀
Berra71 Mnlycck 14.15 haftalardır hep kalp atışı gibiydi emin olamıyorum ama 17 haftasıydı ilk hissettiğimde hiç unutmam çok mutlu olmuştım birde babalar günüydü o gün ♥️
gbyalcin Seross10 ben de 18+1 im. Geçen hafta bi iki kez hissetmiştim ama dün gece bi de bu sabah net şekilde hissettim. Aynı dediğiniz gibi kayma oluyo pıt pıt vuruyo içeriden 🤭🤭 benim de ilk gebeliğim doktor bana da 20-21 haftaya kadar hissetmezsen normal ama genelde 17-18 de hissediliyo demişti
Seross10 gbyalcin çoğunlukla göbek altında kayma sol kasık tarafında pıt pıt gibi birşey hissediyorum ama nadir 🙂 sağlıklı olsun da sabırsızlıkla bekliyorum ama. Cinsiyeti belli mi miniğinizin
ahaagul 21+4 olduk hareket postlarini görünce hep kızımmm hadi sen de bi tekmecik at anneye derdim herkes 16. 17. Haftalardan hissetmeye başlayınca dedim noluyor ya 😂 Acaba atiyor da ben mi hissetmiyorum diye baya 5 gündür dışardan belli edecek kadar atıyor bütün hareketlerini hissedebiliyorum artik bazen uyutmuyor dahi 😂 Rabbim olmayan ve isteyen herkese en hayırlısını nasip etsin gerçekten çok tuhaf ve güzel bi his 💜
mehmel54 Mnlycck 20+5te hissettim ilk hareketini ama az bir şeydi sanki dönüyormuş gibiydi 22+0da da ilk tekmesini hissettim şimdi de hiç durmuyor desem yeridir aşırı hareketli 🥰🌸