Mnlycck aynen bana da herkes erkek diyor ama güzelleşmedim aksine cildim kupkuru ve yüzümde minik minik kırmızı lekeler var:) eşimde bende rüyamızda erkek bebek gördük :) hatta ben hamile kalmadan önce de görmüştüm bikaç defa. 19. Haftada bizimkide göstermedi :) kızlar nazlı oluyor derler :) bakalım haftaya detaylı ultrason çekilecek onda görünüyormuş :) bazen de doğuma kadar göstermiyormuş:(