Nurseda0408 tazeanne123_ hiç yapmadım ama diğer tavalara göre bir tık daha ince olduğu için dikkatli pişirmeniz lazım
Didem_678 tazeanne123_ Tost makinasında yap ,Benim Eşim bir şey yapmaz hiç😄 arada köfte yapar onda çok güzel yapıyor ,senin dediginde olmaz bence😊
Minikpandam1 Ama tencerede yap köfte hiç tavada kızartmadım hep tencerede kızarttım yağ sıçramasın diye
Busrakorkmazz tazeanne123_ evet ben de tost makinasında yapıyorum sürekli hem daha kolay dağılma derdi de olmuyor
Didem_678 tazeanne123_ Pişiyor canım güzel de oluyor ekmegi felanda yaglıyor Eşim, önceden yugur ama otursun biraz