KubraAydin Nihal_04 ben regl bitiminden 2 gün sonra başladım sabahları taze aç karnına içtim ılık olarak , yumurtlama gördüğüm gün bıraktım , şuan hamileyim 12 haftalık , tabi rabbimin işi ❣️🌼
Minnakkurabiyeveannesi27 Nihal_04 kuzum ben yaptığım ay hamile kaldım ☺️ çok şükür eşimde sperm düşüklüğü bende de FSH yüksekliği vardı ben şu şekilde yaptım Adetin 4. Günü başladım sabah akşam aç karnına bir orta boy kahverengi kabuklu soğanı ilk kabuğunu alarak 4 böldüm ve 1.5 bardak su da kaynamaya bıraktım kaynamaya başlayınca altını hafif kısık yaptım ve ağzını kapatıp 5 dk daha kaynattim ondan sonra hemen ocaktan indirip süzdüm ve ağzını yakmayacak şekilde ama sicakken içtim çok şükür Haziran adetim de yaptım temmuz da hamile olduğumu öğrendim darısı sana inşallah birde günde 2 litre su içtim en az ve günlük yumurtalıklara kan gitsin guclensin diye 45 dk yürüyüş yaptım ☺️
Seda_nrr Nihal_04 regl bitiminin 2-3.günü başladım sabah akşam ılık içtim 15 güne tamamladım yumurtlama günleride içtim bu arada soğan kürünü uygularken sadece yumurtlama günü değil ilk günlerde ilişkiyi sıklaştırmak öneriliyor.36.haftamdayım rabbim nasip etti soğanda aracı :) inşaAllah sizede şifa olur
Nihal_04 KubraAydin çok teşekkür ederim Allahım sağlıklı bir şekilde kucağınza almayı nasip etsin hayırlı olsun tebrikler
Nihal_04 Minnakkurabiyeveannesi27 çok teşekkür ederim Rabbim sağlıklı sıhhatli kucağına almayı nasip etsin inşallah yavrunuzu
Minnakkurabiyeveannesi27 Nihal_04 bu arada adetin 10. Günü ile 16. Günlerini değerlendirin soğan kürünu yaptığınız ay ve eşiniz bosaldiktan sonra hemen geri cekilmesin 3-4 beklesin eşiniz çekilir çekilmez belinizin altına bir yastık alın ve yarın saat ayaklarınızı havaya kaldırıp hiç kalkmadan yatın 😌
Nihal_04 Seda_nrr inşallah Allah razı olsun Rabbim sağlıklı bir şekilde kucağınza almayı nasip etsin inşallah
PrensesFiona Nihal_04 canım ben adet bitiminden iki gün sonra başladım sabah akşam içtim 10 gün boyunca. O ay kimyasal gebelik oldu. Ertesi ay hamile kaldım. Şuan sağlıklıyız çok şükür. Sana tavsiyem soğan kürü yaptığın ay korun. Ertesi ay denersiniz. Benim gibi soğan kürü yaptığı ay kimyasal geçiren bikaç kişi daha duydum.
Nihal_04 Minnakkurabiyeveannesi27 tecrübelerşnz için çok teşekkür ederim size birsey sorabilir miyim benim adet tarihim 2 Eylül 3 gün önce erken gebelik testi yaptım negatif ama bende bir kasık ağrısı var anlatamam hiç adet olmadan önce böyle ağrım yok ümitlenmk istemiyorum olumsuz oldgunu düşünüyorum zaten çünkü test çubuğu olumsuz çıktı kasık ağrım özellikle sağ tarafta
Minnakkurabiyeveannesi27 Nihal_04 kuzum benim de hamile olmadığım aylarda öyle hissettiğim yani kendimi hamile hissettiğim aylarda öyle çok olmuştu ama sen yinede adet gününü bekle ve test yap korkma kötü birşey yokturdur eminim sadece vücut beyin öyle düşündüğü için bazı belirtiler varmış gibi gösteriyor Benim hamilelik belirtilerim şu şekilde oldu Ayaklarımın alti yandı sürekli Karnım acıkmış gibi oluyordu Hafif mide bulantısı Kalp çarpıntısı İdrar da ağır keskin koku ve koyu renk Çok fazla terleme Çok fazla büyük tuvalete çıkma Adet gecikmesi Hafif göğüs ağrısı Kasık batması ama bunların hepsi bir arada oldu 🤭
Minnakkurabiyeveannesi27 Nihal_04 sadece yazdıklarımın sonuncusu adet gecikmesi olunca test yaptım ve hamile olduğumu öğrendim
Hasrt02 Nihal_04 canm benim kis çıkmıştı doktora gittim kendiliğinden düşer dedi ilaç yazmadı.bende soğan kürünu denedim. günde bir tane soğani kaynatıyordum su da sabah aç karna bir bardak içiyordum..15 gün boyunca uyguladım sonra bıraktım.rahmi iç hastalıkları falan hepsini temizliyor.sogan kürünü Mart’ta uyguladım Nisan’da da hamile kaldım .