İlk 3 ay kritik dönem olduğu için boyatmayi kesinlikle tavsiye etmiyorlar. Boya içerisinde barındırdığı ciddi kimyasallar sebebiyle bebeğin gelişimine oldukça olumsuz etkilere sebep olabiliyor. Ayrıca annelerin hormonal değişimi sebebiyle boya içerisindeki kimyasallara , cildinin nasıl tepki vereceği belirli olmadığı için boyanmamasi konusunda uzmanlar uyarıyor. İllaki boyatmak isteniyorsa , içeriğinde doğal bileşenler bulunduran ürünler kullanılmalı.. doktorunuza danışmadan hareket etmeyin . Bütün anneler güzeldir. 😘❤️🤍