Kızlar 8 haftalık hamileyim kontrole gittiğimde üç hafta sonra ikili tarama testi yaptrmamı söylediler perinatoloji(yüksek riskli gebelik)'ye randevu al dediler anlamadığım şu bu bölüm mü yapıyor ikili tarama testini yoksa gebelikte bi risk görüp mü yönlendirdi.