Ozgrrr benimde oyleydi doktora sordum dedi agir isler yapıyorsan sızlar yada kendini çok yoruyosan dedi dedim hic birini yapmiyorum sonra dedi iliskiye sürekli giriyosan yapar dedi sızlar dinlendir kendini falan dedi şimdi arada sizliyor dogumuma az kaldığı icin aşağı baski yapiyor suan benm