umudunannesiii Daha 37+2 yim ama oğlum diguversjn istiyorum az da yoruldum artk gobisim bosalsin istiyorum 🤣 38.haftada kontrolüm var keşke doktor normal doğuma alıyoruz hemen dese diye düşünüyorum 🤨
Ysmmmnn umudunannesiii ilk beliğimde bende böyleydim şuan 2. Gebeliğim kendinin gelmesini beklyrm😅 hiç bri çaba sarf etmyrm😅
Guley_ 36 +3 artık gel annecim seni ozledik dedim galiba dua saatine denk geldi 37.haftada geldi bebeğim 😀
Guley_ umudunannesiii 8 dediler ama benim kendi sancimda yoktu suni sanci çektim 10 saat acilmayinca son çare sezeryan 😇
umudunannesiii Guley_ ayyy çok zor olmuştur eminijm bkalm benimde persmbe günü kontrolumde belli olacak :)
Guley_ umudunannesiii Inşallah Rabbim gönlüne göre verir canım Allah yardımcın olsun normalde sezeryanda olsa bi zorluğu oluyo 😇
umudunannesiii Guley_ evet haklısın hepsinin ayrı ayrı zorluğu var Rabbim hemencecik digurmayi nasıp etsin☺️🤣
umudunannesiii Ysmmmnn ay evet o kadar heyecanliym ki anlatamam ama korkum yok sadece hemen doguversin istiyorum 🤣