C-g-l-a Ya teşekkür ederim çok şükür normale dönmüşsünüz çok sevindim inşallah zamanında hayırlısıyla kucağımıza alalım 🙏 Birsey diycem bide bu sancıları çekiyorum hala ama birden bire sol kasığıma ağrı attı şuan yürüdüğüm zaman kasıkta tuhaf bi bıçak batması tarzında birsey var nasıl tarif etsem bilemiyorum ki sizde de öyle oldu mu acaba