FatihBatur Korona asilarini kaçıncı hafta da oldunuz bide hangi asiyi oldunuz yA asla asi karşıtı değilim ama hamilelikte olmayı düşünmüyordum sonra vazgeçtim virüs çoğaldı özellikle Antalya da adım bası turist 🤷🏼♀️ Heryer virüs dolu
Selin12- FatihBatur ben ikinci dozumu olduktan bir hafta sonra hamile olduğumu öğrendim bir sıkıntı olmadı
FatihBatur 1anne2nefes ya ilk 3 ay tavsiye edilmiyor falan diye okumuştum ben bi yan etki oldu mu acaba
FatihBatur svl0787 ya peki tetenoz asisi onunla arasında 2 hafta olması gerekiyor falan diye okumuştum bende 17 haftalığım haftaya tetenoz olacağım
svl0787 FatihBatur evet benim doktorum da arasında 15 gün olsun dedi ama zaten benim ikinci çocuğum olduğu için tetanoz aşısı olmadım
Samyeli008 FatihBatur Doktor Kağan Kocatepe var görmüşsünüzdür belki YouTube da falan çok fazla takipçisi var ve tanınıyor. Tetanoz ve korona aşısını aynı anda bile olabilirsiniz dedi hiçbir zararı yokmuş. Ben de tetanoz oldum ve korona aşısı da olacağım merak ediyordum ve bu bilgiye denk geldim.
FatihBatur Samyeli008 bende akşam dinledim kendisinin YouTube de paylaştığı videoyu evet aynı anda olabilirsiniz de diyor
svl0787 FatihBatur Ben beş dozu da tamamladım son aşı 2019da oldu 5 seneden fazla olursa hatırlatma dozu yapılıyormuş bana gerek görmediler
zalb41 @FatihBatur hamileyken aşı olmayı hiç düşünmüyordum ama doktorumun tavsiyesi ile biontech ilk doz aşıyı yaptırdım bugün 32. Haftadayım tetenoz aşısı olmadım üç sene önce kuduz ve tetenoz aşısı olduğum için doktorum gerekli görmedi