Merhaba anneler. Doğuma az kaldı artık alışveriş yapacağız fikirlerinize ihtiyacım var. Sizce ana kucağı mı hamak mı ya da ikiside mi? Birde pişik kremi, şampuan bez markası sizce hangisi içeriği temiz ve güzel. Birde mutlaka al bu işini çok kolaylaştırır dediğiniz şeyler var mı fikir verir misiniz ona göre bende alayım. Birde kanguru alan kullanan anneler var mı memnun musunuz alınmalı mı sizce.