9+6 dan bildiriyorum. Önceden 1 paket içiyordum hamileliğimi öğrendiğimde 2 gün bıraktım ama kafayı yedim. Tiryaki olmayan bilemez bu duyguyu, iğrenç bir his. Baktım olacak gibi değil gebeliği kabullenip mutlu olamıyorum. İçmeye başladım. Şimdi en fazla 5-6 içiyorum. Belki eşim yanımda içmese bırakırdım ama maalesef bana içme deyip kendi yanımda içince dayanamadım 😞