Kızlarrr 37+4 den sesleniyorum. Bir sancı atağı geçirdim, 15-20dk sürdü. Adet sancısı gibi belime vurdu, sonra sırtıma. Bir duş alıp sol tarafıma yattım. Sonra aşağı tarafa baskı oldu derken geçti. Ama o arada ter vs stres yaptım. Eşim şehir dışında, annemler tatilde derken… Şimdi bu sancılar ne sıklıkla girerse hastaneye gideyim? Gelecek midir bugün yarın dersiniz yoksa daha var mıdır? Ortalığı telaşa vermek istemiyorum da. Ne yapmalı tecrübelerden az faydalansam🙏🏻