bahtnurr1 Nrdncg weebaby manuel aldım belki gerek kalmaz falan dedim yada çok pahalı bişey almadım o yüzden çevremdekiler memnundu
Minnosanne06 Nrdncg ben kiwi alcam. Piyasadaki çoğu muadillerine göre uygun fiyat kaliteli. Performansı fiyatına göre iyiymis
Nilsubatu Minnosanne06 bende aldım henüz kullanmadım ama güzel görünüyor bakalım size tavsiyem bekleyin fiyatı düşsün ben 151 TL ye aldım şuan 225 falan yani çok oynuyorlar şu fiyatlarla
blue5 Nrdncg weebaby manuel aldim ama cok ugrastirici geldi. Sonra arkadasimdan elektirikli lansinoh elektirikli tekli olandan aldim. Gercekten elektirikli olanlar daha rahat.👍