Merhaba kızlar 💜
2li test zamanım yaklaşıyor o yüzden sizlere sormak istedim özel hastanede yaptıranlar ne kadar ücret ödediniz? İlk gebeliğimde özel hastanede doktorum devlette yaptır sonucuna bakarım demişti para vermemiştim şimdi devlet hastanesinde randevu alamıyorum hep dolu maşallah ülkece hamileyiz galiba çalışıyorum SGK hakkımı kullanamıyorum şaka gibi zaten mecbur özelde yaptıracağım💜