Merhaba öncelikle bundan önceki hamileliğim boş keseydi doktor kese boş ama ilk hamilelikten kürtaj önermiyorum dedi .Bir ihtimal çocuk varsa hem onu kurtarmak adına hemde ilerde sorun yaşamamak adına kürtaj yapmadı . Eğer boş keseyse vücut onu atacaktır atmazsa tekrar kontrole çağıracağım dedi . Dediği gibi oldu kese boş olduğu için sancı ve kanamayla keseyi düşürdüm 1 aya yakın kanamam oldu sonrasında hemen hamile kalmışım şimdi kızım 37 haftalık ve hiç bir sorun yaşamadım .yani size önerim hemen kürtaj olmak yerine biraz bekleyip tekrar kontrole gitmeniz . Umarım herşey istediğiniz gibi olur 🌸