co2041 Bende 210 lu 2 numara aldım. 2 numarası diğer markaların 1 numarası ile eşitmiş. Yani 1 numarası baya küçük diyorlardı yorumlarda. Her markanın kötü yorumu var maalesef ki artık hangisi bütçenize, bebeğin cildine iyi gelirse ona devam edersiniz ☺️