1anne2nefes Nasıl olsa ileride fazlasıyla açılacak. Hiç bir şey olmaz merak etmeyin. Kendinizi yemek için zorlamayın. Yiyebildiğiniz kadar yiyin. 4 ay kaşarlı tostla beslendim resmen. 7 kilo verdim. Bebeğin gelişiminde hiç sıkıntı yaşamadık çok şükür. 5. Ayda ufak ufak yemeye başladım sonrasında da 15 kiloya yakın geri aldım😓