Kzncbsra 7+6 gunluk gebeyim cok hafif kahverengi akintim var doktora gittim progestan verdi olabilir dedi aktif kanama olmadikca sorun yok dedi ama neden hala devam ediyor anlayadim .
Gkcdila Kzncbsra Kanama olmadıktan sonra kahverengi normal kabul ediliyor. Ben 17. Hafta ara ara geliyor doktorum normal olduğunu söyledi
Kzncbsra busraaa95 evet cok az devam etti gunden bir iki kere geliyor bazen normal akinti geliyor surekli gelmiyor anlayamadim
busraaa95 Kzncbsra sabah akşam 1 er defa yap onu bir de doktorum bana kırmızı akıntı olmadığı sürece korkma demişti endişelenme 🤗