GzdeZambak Kızlar bugn doktor kontrolm vardı. 30haftalığız tam. Detaylı ultrasonda falan hiç bir sorun çıkmamıştı. Ama bugnki kontrolde bebeğin herşeyi normal fakat bacak boyu 2 hafta geride gözüküyordu. Tekrar perinatolojiden randevu aldık. Bilgisi olan veya bu durumu yaşayan varmı acaba ?
bombshell GzdeZambak merhaba aynı durumu 29.haftada bende yaşadım. Doktorum genetik olabilir dedi ama insan stres oluyo haliyle. İnşallah sağlıklı bir doğum yapmışsınızdır :)