Ozge_ll Bana doktor kan uyuşmazlığından dolayı düşük riskin var dedi aynı durumu yaşayan var mi güzel annelerimiz. Korkuyorum 🥺
syazkaannn01 Ozge_ll kan uyuşmazlığımız var 12. Hafta da lekelenme sebebi ile uyuşmazlık iğnesi vuruldum , 28 hafta da şart zaten iğne . Benimde düşük riskim vardı . 34 haftalığım çok şükür . Hiç korkma .. iğneyi aksatma yeter
AseLenaMom Ozge_ll Bizde de vardı . 28 . Haftada iğne vuruldum , herhangi bir erken doğum riski var demedi şuanlık 34.haftamı dolduruyorum çarşamba randevum var bakalım neler diyecek
Slndfne Bende 10.haftada kanama yaşadım aynı gün kan uyuşmazlığı iğnesi yapıldı yaklaşık 1 aydır da Protestan kullanıyorum çok şükür Allah’a şimdi daha iyiyim
slnydyr Slndfne Merhaba. Bizim de kan uyuşmazlığımız vardı. İndirect coombs testi ile takip yapılıyor. Hep negatif çıktı. Yine de 28. Hafta da iğneyi yaptırdım.
Bademcim slnydyr doktor mu dedi yaptırın diye ? Negatif cıkmasına rağmen. Benim de ikinci gebeliğim ilkinde dogumdan sonra vuruldum simdi negatif cıktı test sonucum 28. Haftadayım vurulsam mı vurulmasam mı bilemedim