Bdndkkdmdn Kızlar Bende ilk kez duydum ınternetten arastrdım gercektende tüğ dokmek ıcın kullanılıyormus bu otu kullanan varmı tecrubelerınızı paylasırmısınız🤗
Prensesiminyolculugu Bdndkkdmdn benim kardeşim kullanıyordu ama zararlı bir ot ciğerleri etkiliyor diyorlar özellikle hamileyseniz asla kullanmayın kokusu da iğrenç
Mom653 Bdndkkdmdn ben sadece bir kere bekarken denedim ama kokusu dayanilacak gibi değil bildiğin lağım kokusu sardı mahalleyi
ilknurum61 Bdndkkdmdn ben hamile kalmadan önce özel bölgeme kullandım. Ertesi günü jiletle alınmış gibi çıktı, bacaklarda aynısı oldu tavsiye etmem, kokusu iğrenç çokta yakıyor ben bir tek kollarımdan yana memnun kaldım. 2 ay kollarımda tüy çıkmadı.
Bdndkkdmdn Prensesiminyolculugu evet okudguma gore kotu kokuyomus dar alanda bıle yapmayın dıyo onyızden bılen bırılerınede sormak ıstedım evet hamıleyım kullanamam ozman hıc tesekkur ederım🌸
Bdndkkdmdn ilknurum61 Anladım tesekkür ederım herkesın ortak noktası kokusu demkkı gercekten cok kotu