AnnesiyimM53 Esra-1434 kusura bakma canım bnm ben dedin sandım soruya soruyla karşılık verdin ya bnde doğurmadım niye öyle bişe dedin sandım ona güldüm anlamadan oldu çok özür dilerim canım bnm evet nasıl doğdu erken belirtilerin ne oldu onu sormak istedim anlamadan cvp verdim hakkını helal et çok özür dilerim
1yildirim-bebek Rabbim sife versin size bagislasin insllh benmdeerkn dogun riskim var 12 gunudr hastanede yaptiyorum rahim agzi cok gevsemiş ve daha25+2😔😔rabbim bizlere bagıslasın insn ne haller kuruyo cok zor
Esra-1434 1yildirim-bebek Allah korusun sizi ve evladınızi inşallah hiç kötü bişey olmaz zor ama iyi düşünün iyi olsun 🤲 Size de ciğer geliştirici iğne yaptılar mı ? Sakin kalmaya çalışın dua edin
Esra-1434 Sevgi_123 İnşallah canım sağol aradılar ama kritik dediler hiç güzel bişey söylemedi doktor başka makineye bağlamışlar ve cigerine tüp takacaklar Allah herkesin evladını bağışlasın sağlık versin
1yildirim-bebek Esra-1434 allahbrazı olsun evet iki doz yapmislar 12 gundur yatiyorum iyiym ama heran ne olcak korkusu çok kotü rabbim kimseye yasatmasin insllh
Esra-1434 1yildirim-bebek amin korku içinde beklemek ne olacağını bilmemek gerçekten çok zormuş ve moral bu anda çok çok önemli zaten o ciğer açıcı iğneler sayesinde doğsa bile kendi kendine nefes alabiliyormus öyle dedi doktor bana bir tane yaptılar 6 saat sonra doğdu iğne ise yaramadı Güzel haberlerinizi beklerim
badembid Esra-1434 sağlıkla büyüsün gelsin inşallah kucağına verdikleri günü gör canım inşallah🙏🏼🙏🏼☀️
Ftsclskn Esra-1434 Allahım sağlıklı bir şekilde yoğun bakımdan çıkmayı nasip etsin inşallah 🙏🏻 Dualarımız seninle minik 🙏🏻
Ftsclskn Esra-1434 Allah’ın izniyle iyi olacaktır 🙏🏻 Sizde güçlü olun, Allah büyük merak etmeyin bizde bol bol dua edeceğiz. Hamilelerin Dilek kapısı açık olurmuş 🙏🏻🙏🏻🙏🏻