bahtnurr1 Kızlar avent air ultra 2li emzik aldım. Fakat 1-2 farklı marka emzik daha almalı mıyım ? Vee biberon olarak weebaby sağma makinesinde çıktı diye herkes biberon olmana gerek yok diyo sizce başka bi tane daha alsam mı
Dilekcnkn bahtnurr1 Emziği duruma göre alırsın bende aynı emzikten aldım biberon olarakta evet var ama bence cam daha sağlıklı diye düşünüyorum ilk etapta