Hilalsalik RabiaYrkAcar bana da aynı fiyatı verdiler doğumlar için. Duygu hn ile nagihn hn karşılıklı zaten fiyatları da hep aynı. Nst sormadım yani 55 ₺ olacagını düşünmediğim için önemsemedim de o ne bi muayane ücreti resmen
RabiaYrkAcar Hilalsalik bizde son randevuda yaşadık aynı şoku 27 veren arkadaş görüp yazarsa nasıl 27 verdiğini çok merak ediyorum acaba özel siporta vs mi var ben SGK lıyım bak bir Arkadaşa da SGK şu olduğunu halde nst 60 demişler 🧐