Hayal_et07 bu haftalarda sorun olmaz eğer herhanhı bır riskiniz yoksa ama içiniz rahat etmesı bakımından sorabılırsınız tabii cunkı uçaklara bıle raporlu 30 haftadan sonra alıyorlar tabıı onemlı olan gebelık durumunuz bazı kısıler de düşük vs rıskı plabılıyor