Dışarda kapı süsü olacak zaten, içeriye de iki tane 7li ayaklı balon standı alıcam, bi karton pankart tarzı bişey yaptırıcam hoşgeldin bebek falan gibi(üçgen harf flama yazınca çıkar nette). Masaya da normal güpürlü beyaz bi örtü örterim üstüne isimli yuvarlak teneke kutuda bebek çikolataları var ya ondan alıcam, magnet kesin yapıcam(makromeden ya gökkuşağı ya da yıldız). Zaten kimse gelmiyor masada süs olsun diye😂 bebeklere de isimli tulum yaptırırım(ikizler🧿) Aklıma başka bişey gelmiyor şimdilik böyle daha 19.haftadayım bulurum o zamana. Sen ne düşündün? Fotoları da kız kardeşim ve eşim harika fotolar çekiyor onlara kitlicem😂