depsizoo ben daha doğurmadım da ama çok kitap okudum bu doğumla ilgili süreç için hatta ben bile kitap yazarım o derece . Bence her zaman için normal doğum mantıklı yani ssvd daha iyi olur .Sezeryanın sonrası sancılı süreç hem psikolojik olarak hem de fiziksel olarak .Kendine yetemediğin yerde bebişe nasıl yeticen.Normal doğum da kadınların vücudu da kendini yenilermiş