Mery16 Kızlar sütüm yetmezse diye bir mama edinmek istiyorum . Özellikle bu üç mamadan birini kullanıp GAZ problemi yaşamayan ve bebeğine fayda ettiğini gözlemleyen varsa bizimle paylaşırsa herkes faydalanmış olur 🍬
cinardefnemoms Mery16 yeni doğan da hipp çok iyi bana göre canım . Ben oğlum doğduğunda hipp kullandım çok güzel mama
Mery16 Similac icin güzel yorumlar okudum . Aptamili hic eklemedim cünkü ilk cocugumda cok gaz yapmıstı korkuyorum 😣
Mery16 cinardefnemoms evet cok güzel besledigini birde gaz yapmadıgını arastırdım diger mamalara gore fıyatı yüksek diyorlar ama tabi bu onemli degil
cinardefnemoms Mery16 evet yüksek ama öyle çokta ahım şahım degil önemli değil yazmışsınz alırsanız hipp tek geçerim🥰