fadime-mf cinardefnemoms yaa çok sevindim 🥰 teşekkür ederim fikriniz için adlarıyla yaşasınlar inşallah
cinardefnemoms merakliblog ayy çok bilmiş değil de bi arkadaşımın çocuğu var 2 yaşında adı İkra aman Allahım yok boyle bı çocuk tam bı cırcır böceği hiç yerinde durmuyo ben oğlumu yaramaz bilirdim o kızı görünce oğlum bana hiç yaramaz gelmiyo 😂😂😂😂
merakliblog cinardefnemoms ya işte bırbır herşeye bi yorumu var deliriyorum😂 ya bizim de bebiklerimiz olacak sen koru Yarabbi😂
cinardefnemoms merakliblog 😂😂 hahahha aminn ya ben kinamiyorum ama bı tuhaf geliyo görmemişim ya öyle çocuk 😂
fadime-mf merakliblog ikra isminden iyice uzaklastım 🤣😱zaten cok istemıyordum inşallah bizimkiler hanım hanımcık uslu olurlar🤲🏻❣️
merakliblog cinardefnemoms vallahi çok bilmiş şımarık çocukları kınıyorum valla Allahım korusun🤲🏼😂 bir de inatla sohbete girmeye çalışıyorlar, çocuk değil de kuma gibi 😂😂
cinardefnemoms merakliblog ahhahahaha 😂😂😂 kınama kınama başına gelir valla çocuk de geç . Bende senin gibi düşünüyorum ama çocuk diyip geçiyorum 😂😂
fadime-mf merakliblog eşim iki isim istiyor ilerde hangisini isterse onu kullansın diye düşünüyor canım🥰
merakliblog cinardefnemoms valla zaten en büyük korkum bunlar milletin çocuklarını yıllardır kınıyoruz eşimle bizimkiler nasıl olacak merakla bekliyoruz 😂