Omay0707 evlendiğimden beri 😅🤣🤣 nisan 2020 de kimyasal Haziran 2021 de sağlıksız gebelik kürtaj oldum doktorum 2 adet sonrası korunmayı bırakın dedi 2 adet gördüm bu ayda denedik bakalım insaşlah tutmuştur bu arada 2 tane de ilaç verdi onu kullanıyorum .