Yarın sabah yaptıracağım onda kararlıyım ama her kafadan bir ses çıkıyor çok ağır sakın tek gitme baygınlık geçirecek duruma geliyorsun sersemliyorsun falan gibi 50 mg lik yapacağını söyledi doktorum ve bunları söyleyenler 10-15 sene önce doğum yapıp daha yüksek oranda şeker alanlar abartiyorlar mi yoksa aldıkları şeker oranıyla mı alakalı ? Bu gibi durumla karşılaşmamak için önerisi olan var mı yanımda tuzlu bir şeyler götürsem mi test sonrası yemek için yada başka tavsiyesi olanlar ?