Merhaba biz civcivimle 39+1 olduk 🐣💙 1 gün önce çatı muayenesi yapıldı normal doğum için uygun dedi doktor da ebede 🤲🏻 ama açılma yok sanırım çünkü söylemedi 😔 kasılma sancı devam ediyor çatıdan sonra kahverengi lekelenmelerim oldu bu süreci hızlandırmak için ne yapmak gerek tecrübeli hamişlerr önerilerinizi bekliyorum🌸