Geçmiş olsun, en başından beri içeride kanama alanı var, reglden daha yoğun kanama oldu aylarca, defalarca hastanede yattım, lohusa pedleri kullandım, şükürler olsun bebek büyüdükçe kanama da alanı da geçti, sana tavsiyem önce iyi bir doktora git mümkünse perinatoloğa git, ilaçlarını ihmal etme, stres yapma, Allah’ın izniyle geçecek, sağlıkla kavuşalım hepimiz 🤲🌸