Yarendurmazz Yaaa içim rahatladı inşallah benim doktorum da kabul eder canım bendd pazartesi otuz altıya ğiricem bana da Eylül’ün kaci derse bakalım ,senin kaç haftalıkken doğumun oluyor , birde çayı muayenesi vs olmadın dimi isteğini söyleyince sexeryan için gerek yok sonuçta