Nesossssss çol afedersin, çok hafif idrar kaçırma durumum var canım, henüz 8-9 ay oldu. Ürolojiye gideceğim derken gebe kaldım. Şimdi normal doğum olursam korkuyorım bu kaçırmalar ilerler diye. Bakalım doğum öncesi bi ürolojiye gidip artar mı artmaz mı öğrenmem lazım😊