Tecrübeli annelerimiz, biz nişan geldiğini nasıl anlayacağız, rengi vs herkesin çok değişik oluyormuş, nişan geldiğini farketmesek sorun olur mu ki ?
Ve nişan geldikten sonra eğer idrar yolu enfeksiyonu varsa bebeğe de geçer gibi bir şeyler duydum bu doğru mudur? Çünkü enfeksiyon durumu vardı en son ilaç kullandım ama hala geçip geçmediğini de bilmiyorum :/