Kızlar merhaba nasıl gidiyor hamilelik ben 4+2 oldum. Ama daha ne kan verebildim. Ne hastaneye gidebildim. Üç gündür sağlık ocağına gidip geliyorum bütün aksilikler beni buluyor. Çarşamba günü gittim kan alma saati geçti dediler dün sabah dokuzda gittim internet yok dediler bugünde sabah aradım grevdeyiz dediler. Acile gitmeyi planlıyorum yarın inşallah kan veririm bakarlarsa bide ultrasona girmek istiyorum kese görünür inşallah. sizde durumlar nasıl keseyi gördünüz mü beta değerinizi ölçtürdünüz mü? 💕💕