Kardeleen Merhaba arkadaşlar, merak ettiğim şey şu. Ben 37. Haftaya kadar çalışır raporu aldım ama iznim 37+0 da mı başlıyor kafam karıştı 🤔
Kardeleen lentil hiç sanmıyorum. Hamileliğin ilk haftalarında ne hesapladılarsa o tarih üzerinden gidiyorlar. Geç döllenme durumu falan da hesaba katılıyor. Keşke oynasalar 😅
lentil Kardeleen uygulama 15 kasım ama su fazlalığı çıktı şekerden dolayı. Bir de geçen hafta kasılma oldu malesef. Ha bir de bebek makat geliş dönmezse sezaryen olacak 😂 belirsiz yani. Senn ne zmn
Kardeleen lentil karışıkmış cidden allah kokaylık versin 🙂🙏🏼 Benim de 1 ekim dedi. Doğum öncesi iznim tatile gitti ben de ona üzülüyorum
Kardeleen lentil benim 37. Haftam başladığında okul açılalı iki hafta olmuş oluyor. O yüzden iki hafta doğum sonrasındankullanabilicem ekstra
Palet Haftamda çalışabilir rappru aldım doktor aynı rapordan 2 adet verdi diğerini 37. De verirsin dedi. Fakat daha erken ayrılmak istersem yeniden rapor mu almamgerekir yoksa o raporu istedgim haftada mı vermeliyim?