Caglaluna muges44 aslında demir ilacını bayadır kullanıyorum ama heralde bir gıdayla etkileşime mi girdi nedir anlamadım çok zordu ya🤷🏻♀️
Caglaluna offlineanne ben de öyle yaaa tam bitti diyorum kalkıyorum bi sancı vuruyo çıkamadım tuvaletten 😩 doğru diyorsunuz ben çok karıştırıyorum yediklerimi
Caglaluna Bnkchamis ayyyy çok geçmiş olsun umarım bi daha yaşamayız bu durumu gerçekten 😩 yani kabız falan da olmayalım da bu sancıyı da çekmeyelim yani 😩😩
Kuzucccum Caglaluna ben işte o ilerleyen haftalardayım 😂 tamda hastaneden gelmsıtimkı öyle bı durumu yaşadım bi an korktum gectı sonra 😟 ilaç falan da kullanmıyorum bu aralar
Caglaluna Kuzucccum ya 😂 demek ki hepimiz belli dönemlerde yaşıyoruz bu durumu 🤷🏻♀️ Ama sizin için daha zor acaba doğum sancısı mı düye düşünebilir insan Allah kolaylık versin hepimize😩