Aysemin54 34+5 haftayız dun kontrole gıttım serklajlıyım bu arada bebepin kilosu 2700 cıktı doktor bıraz dıkkat et kılosu fazla dedı bu haftalarda olanlar kılolarını yazarsa sevınırım.. ☺️
Havvanure Aysemin54 34+0 iken 2250 36+0 ken ise 2800dü bana doktorum az vs demedi haftasına göre kilosu iyi dedi canım
Sevde2020 Aysemin54 biz 34+3 de 2.518 gramdi normal dedi bnce sizinde normal çok fazla değil ama tabiki doktor öyle dediyse bilmiyorum. Daha fazla olanlar oluyo çünkü 🤗
Aysemin54 Sevde2020 1 hafta ilerı bnmkisi ama dıkkat et cıkolata abur cubur yeme dedi tatlı da en sevdığim sey 😁
Havvanure Aysemin54 Maşallah annesi🧿🧿 ama serklajlı olduğunuz için dikişleri zorlamaması ve kendi ciğerlerinin gelişeceği haftaya rahatlıkla gelmek için uyarmış olabilir doktorunuz siz yinede ekmek,şeker, karpuzdan biraz uzak durun🌺
Sevde2020 Aysemin54 öyle diyosa öyle yap ozaman az kaldi zaten biraz sabredersin artık annesi 🤭 sağlıkla kucağımıza alalım inşallah bebelerimizi
Kbra_em Aysemin54 biz 33 haftalık bu kiloda idik doktorumuz iyi demişti, şimdi 37 haftalığız bakalım kaç kilo olduk :) bugün kontrolümüz var.
Hly01 Bende kontrole gittim bebegin kilosu az dedi 36 arti 4 te 2440 fakulteye gönderdi docent bakti birgun sonra 2670 dedi şimdi ben kime inananayim
Sarew Aysemin54 biz de önden gidiyoduk 36 da 3400 kg demişlerdi 2 ayrı doktor da fakat 38 de 3040 kg doğdu🤷🏼♀️.Sağlıcakla alın kucağınıza inşallah. 🥰