Vera18 benimde doğumum 26 ekim olarak gözüküyor eğer normal doğum olursa tabi sezeryan olursa daha erken olur dedi doktorum bizde şuan ters duruyoruz kafamız göğus altında bu şekilde devam ederse zorunlu sezeryan olur dedi ama bakalım daha çantasını falan hazirlayamadim oğlumun bütün eşyaları tamam ama kendime bişey alamadım artık onlarıda alırsam Eylül’ün ortasina kadar bitirmeyi düşünüyorum 🥰